۷ پاسخ

درد نداشتم ولی خونریزی وحشتناک داشتم

من بعد از زایمان تقریبا کمتر از دو هفته خونریزیم قطع شد تا دو سه روز پیش دوباره پریود شدم با درد و خونریزی خیلی زیاد بی سابقه بود تا حالا این همه خونریزی نداشتم ولی اینبار خیلیه🤦🏻‍♀️

من قبلنا خیلی پریودیای دردناکی داشتم بعد بچها عالیع اصن متوجه نمیشم کی پریود میشم

من بعد۴۵روز پریودشدم.درد فقط یکم زیر دلم دردمیکنه .خونریزی ام زیاد بود تا۷روز قطع شد.دوباره ی هفته بعدش باز خونریزی داشتم ولی کمتر بود تا یه هفته پاک شدم .دراصل تو یه ماه دوبار شدم

تا ۴۰ روز که خودش همش لک و اینا داری تموم شدم ۸ روز بعدش پریود شدم

بچه اولم بعد۳۰روز پریودشدم خونریزیم خوب بود ولی کل دردام رفته بود یعنی اصلامتوجه نمیشدم پریودشدم خیلی خوب بود
بچه دوم بعد۵۰روز پریودشدم دردای وحشتناک باخونریزی زیاد

من بعد ۵۵ روز لکه بینی سزارین پریود شدم و تا دوماه ادامه داشت هورمونام بهم ریخته بود قطع نمیشد دیگه تو عید ک تموم شد بزور قرص و دارو این ماه دومین پریودمه امیدوارم سروقت تموم بشه🥲😮‍💨

سوال های مرتبط