۵ پاسخ

و اینکه واسه بچه هاتون بیسکویت مادر ندین چون خیلی شیرینه چسبندگی داره واسه روده بچه خوب نیس

با شیر پاستوریزه بده 3 درصد چربی داره ولی قبل از اینکه بدی شیر رو بپز

نون چرا من بیسکوویت مادر میریزم قشنگ میخوره

خب شیربانون بدش ..باشیرخشک نمیشه

چرا همچین کاری بکنی

سوال های مرتبط

مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان 💙👣عروسک 💙👣 مامان 💙👣عروسک 💙👣 ۱۳ ماهگی