و اینکه واسه بچه هاتون بیسکویت مادر ندین چون خیلی شیرینه چسبندگی داره واسه روده بچه خوب نیس
با شیر پاستوریزه بده 3 درصد چربی داره ولی قبل از اینکه بدی شیر رو بپز
نون چرا من بیسکوویت مادر میریزم قشنگ میخوره
خب شیربانون بدش ..باشیرخشک نمیشه
چرا همچین کاری بکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.