۲۵ پاسخ

مبارکت باشه عزیزدلم
من دو روز به موعدم زدم منفی شد

مبارکه لطفا برای همه چشم انتظارا دعا کن

ای جانم مبارکه عزیزم

مبارکت باشه عزیزم 💗🥹😍

مبارکه جونم برای منم دعا کن 🌸♥️

مباركه عزيزم ميتوني فردا بري ديگه نشون ميده

الان چه علایمی دارید؟

عزیزم این دوره دارو چی مصرف کردید؟

مادر شدنت مبارک باشه الهی

چه پررنگه خوشبحالت واسه من الان5روزتاخیرم ازاین کمرنگ تره ولی دلم میخواست پررنگ باشه😂😭

مبارک باشه عزیزم علام پریودی نداری گلم؟

مبارکه گلم
دعاکن منم این چندروز مثبت بشم

الان برو ازمایش بعدشم ۷هفته سونو البته ازملیشو گرفتی برو پیش دکتر زنان دیگه

😍😜مبارک

مبارکه دعا کن قسمت من و همه اقدامی هاهم بشه

مبارکه باشه

مبارکه عزیزم 😍❤

مبارکه امروز برو آزمایش

مبارکه عزیزم دعا کن منم چندروز دیگ مثبت بشم یعنی میشه

بنظرم ی هفته صبرکن تاجنین پیشرفت کنه ایشالا....هرروزم فولیک اسید بخور

مبارکه😊

میتونی بری.
من دوروز تاخیر داشتم بتام 564بود
بستگی داره لقاح کی تشکیل شده
احتمالا زود تشکیل شده ک خطش مشخص
خلاصه کلی مبارکت باشه عزیزم

مبارک‌ عزیزم هروقت بری اوکیه چون خط تستت پررنگه
علائمت‌چی بود منم دو روز تاخیرم

همین امروز برو ازمایش بده بعدش برو دکتر متخصص زنان و دیگ تحت نظر باش. کار خاصی نداره میمونی خونه تا بشه ۷ هفته میری سونو واس قلب بعدش میشه ۳ ماهت میری سونو غربالگری و ....

فردا برو آزمایش بده مثبت شد نشون دکترت بده بهت دارو اینا بده هروقتم گف برو سونو

سوال های مرتبط