شکمم چرا ایقد اومده پایین 😐

تصویر
۱۲ پاسخ

عزیزم سنو وزن انجام دادی؟

واسه منم پایینه چقدرم سخته بشینیو پاشی انگار بچه لای پاهای ادمه🥲

چه شکمت بزرگهههههه

بچه اومده توی لگنت فعلا استراحت کن تا ب هفته های بالا برسونی

برای منم اینجوری شده

خوب عزیزم دیگ کم کم ب موقع زایمانت نزدیک میشه بچه میاد تو لگن

من فوبیای شکم بزرگ گرفتم تواین بارداریم هرچی میریم بالاترسم بیشترمیشه🥺😕

مال منم پایینه بهداشت گفت شکم بند بگیرم

برا من خیلی وقته آمده پایین

مال منم اومده پایین دکترم گفت ببندم 😕😕

دگ فکر کنم هرچی هفته بره بالا میاد پایین
باز باتجربه ها بگن منم بیام ببینم جوابشونو

بجه سرس اومده تو رحم آماده بشه برا زایمان 😉

سوال های مرتبط

مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۵ ماهگی
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۷ ماهگی