عزیزم سنو وزن انجام دادی؟
واسه منم پایینه چقدرم سخته بشینیو پاشی انگار بچه لای پاهای ادمه🥲
چه شکمت بزرگهههههه
بچه اومده توی لگنت فعلا استراحت کن تا ب هفته های بالا برسونی
برای منم اینجوری شده
خوب عزیزم دیگ کم کم ب موقع زایمانت نزدیک میشه بچه میاد تو لگن
من فوبیای شکم بزرگ گرفتم تواین بارداریم هرچی میریم بالاترسم بیشترمیشه🥺😕
مال منم پایینه بهداشت گفت شکم بند بگیرم
برا من خیلی وقته آمده پایین
مال منم اومده پایین دکترم گفت ببندم 😕😕
دگ فکر کنم هرچی هفته بره بالا میاد پایین
باز باتجربه ها بگن منم بیام ببینم جوابشونو
بجه سرس اومده تو رحم آماده بشه برا زایمان 😉
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.