۷ پاسخ

عزیزم اینا دونه ای چنده؟

شیره انگور اگ بریزم داخلش میخوره

پسر منم اوایل نمیخورد بعد خرما خورد پشت سرش دادم خورد یا بیسکوییت میخوره بعد میدم میخوره ولی خالی خالی کم پیش میاد بخوره

من پسرم میخوره خودمم میارم کنارش میگم نگاه منم میخورم دوتایی میخوریم😂

بچه منم اصن نمیخوره

من فقط شیر داخل فرنی هاش میکنم

پسر منم نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان شاه پسر❤️ مامان شاه پسر❤️ ۲ سالگی