۵ پاسخ

شیرماجان خیلی خوبه منتها پسر من باهاش اسهال میسد براهمین پاستوریزع میهن میدم ک هیچ اذیتی نمیکنه پسرمو

من خودم پسرم ازشیرخشک دوماهه گرفتم منتها تا ۳سالگیش قصد دارم شیر بخوره غذاخورذنش فوق العادس خداروسکر بااینک روزی ۱پاکت بزرگ پاستوریزه میخوره

عزیزم پسرداداش من تا سع چهارسالگی روزی دوپاکت بزرگ شیرپاستوریزه میخورد اللن ۱۶سالشه قدش ۲متره🧿 ن ژنتیک ن تغذیه هیچکدومم نداش همه متوسط معمولی

شیر ماجان بده هروقت خورد
اینم برای افزایش وزن خوبه

ن این خوب نیست موقتیه.روزی ی لیوان شیرگاو بهش بده کفایت میکنه

سوال های مرتبط