۴ پاسخ

من تازه تک توکی یه دونه نبض حس میکنم

من حس میکنم ولی سرچ که کردم گفت به خاطر شریان های رحمه
وقتی دستتو رو شکمت میذاری چون تمام توجه ات به اون قسمته نبض یا همون جریان خون رسانی و حس میکنی که خوبم هست یعنی بدن داره کارشو درست انجام میده

من از ۸ هفته فهمیدم
سمت چپ شکمم شروع کرد به نبض زدن

نبض منظورت چیه ؟
نه احساس نمیشه

سوال های مرتبط