۵ پاسخ

والا من به این نتیجه رسیدم هر درد و مرضی تو بارداری طبیعیه😅

تا ۳۶ باید شیافو استفاده کنی
من ۳ روزه قطع کردم

احتمالا بخاطر پایین اومدن بچه است
طول سرویکست کمتر نشده ؟

تا الان داری پروژسترون میزنی ؟؟
من ۲۸ هفتگی قطعش کردم

زایمانت طبیعی یا سزارین؟

دیگه هفته شما بالاس ، ممکنه عفونت باشه ، ممکن هست انقباض باشه . با دکترت صحبت کن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری