والا من به این نتیجه رسیدم هر درد و مرضی تو بارداری طبیعیه😅
تا ۳۶ باید شیافو استفاده کنی
من ۳ روزه قطع کردم
احتمالا بخاطر پایین اومدن بچه است
طول سرویکست کمتر نشده ؟
تا الان داری پروژسترون میزنی ؟؟
من ۲۸ هفتگی قطعش کردم
زایمانت طبیعی یا سزارین؟
دیگه هفته شما بالاس ، ممکنه عفونت باشه ، ممکن هست انقباض باشه . با دکترت صحبت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.