اینارو برا نی نی گرفتم 😍😍





ه

تصویر
۲۶ پاسخ

خانم خوشگل اصن دلت رو با حرفهای ناشکری مثل مامان گیسو رنجیده نکن
خدا نباید ب چنین اشخاصی‌ نعمت فرزند میداد
خدا باید بچه های اینهارو بگیره و بده ب اونایی ک واقعا قلبی میخان
خیلی زیاد مبارکت باشه
انشاالله ب سلامتی و شادی زایمان کنی
موقع زایمانت بی زحمت برای‌ منم دعا کن خدا سومی منم پسر بده
منم ۲ تا دختر دارم
دخترهای مغزم رو خوردن ک اینقدر داداش میخان

به سلامت زایمان کنی
یه سوال هدفتون از بچه سوم چی بود؟
فقط حامله میشید به عواقبش فکر نمیکنید؟
نه ماه بارداری زایمان شب بیداری شیردهی ضعف اعصاب سر تربیت بچه تا سالیان سال،ببین نمیخوام قضاوتت کنم ولی چرا این همه سختی و مشکلاتو به جون میخرید و دومی و سومی رو میارید؟؟ چرا خودخواه نیستین نسبت به بدن خودتون که بخواید ازش بیشتر مراقبت کنید و سالم نگهش دارید و ترر نزنید توش با زایمان؟؟؟ این بدن و اعصاب شماست که قراره سالیان سال همراهیتون کنه؟ چرا پیر میکنید خودتونو؟ چون صرفا شوهرتون بچه دوست داره؟
منم خودم مادرم ولی واقعا امسال فهمیدم که نباید بچه میاوردم چون اصلا فداکار نیستم نسبت به وقت و اعصاب خودم، دلم میخواد همه ی تایمم همه ی انرژیم فقط و فقط برای خودم صرف بشه، به حرفام فکرکن...

ای جان مبارک عزیزم

ای جان مبارك باشه 😍😍

مبارکه عزیزم 🥰فقط شامپو بدن و سر ندیدم یادت نره😊

ای جان مبارکه

مبارک

ای جاااانم عزیزممم مبارکش باشه

مُــبارکِ😍😍

آبجی هانیز کیفیتش اومده پایین مثل قبل نیست دیگه من دخترم پاش کباب شد من فکر میکردم از شیرخشکش بوده
هیچی مولفیکس نمیشه

مبارک باشه عزیزدلم 🥰

یعنی بهترین قسمت بارداری همین خرید کردنه🥰الهی خوش قدم باشه ❤️

اخی😍به سلامتی زایمان کنی❤️❤️

ای جوووونم مبارک باشه گلم
چندهفته ای؟
منم دومین پسرمو باردارم

چ قشنگ
بره منم دعا کن عزیزم

نتیجه اخلاقی:پول داری بزا با پول هیکل درست میشه اعصاب درست میشه نمونش خانم جورجیو😍
پول نداری یا کم داری نزا خودت سالم از معرکه رد بشی بعدااااا بچت سختی میکشه..
اون که داره خیرشو ببینه اونم که داره میاره مبارکش باشه اونم که نداره ایشالا خدا بهش بده
صلوات🌹

مبارک باشه گلم بسلامتی بغل بگیریش😍❤️

مبارکه گلم انشاالله به سلامتی من همیشه آرزو دوقلو داشتم نشد 🌺

مبارکه عزیزم به سلامتی

مبارک باشه عزیزم لطفا برای منم ک چشم انتظارم دعاکن شرایط بدی دارم دلم بچه میخواد😪

خیییلی مبارک نی نی و خودتون باشه.. انشاالله زیر سایه پدر و مادرش قد بکشه عاقبت بخیر بشه

بسلامتی ودلخوش عزیزم من لخظه شماری میکنم برا خرید سیسمونیش 😍

مبارکا باشه عزیزم انشاالله به سلامتی

اخی مبارک باشه

مبارکه به سلامتی استفاده کنی

دستمال مرطوب چقد خريدي

سوال های مرتبط

مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری