خاله ها سلام تو ۱۷ هفتگی تکون نی نی حس نکنم عیبی نداره ؟

۸ پاسخ

ن بابا من بالای بیست هفته میفهمیدم

نه عزیزم

حرکت بچه بستگی به موقعیت جفت هم داره جفت که جلو باشه حرکت رو دیرتر و کمتر حس میکنی

نه عزیزم من ۲۰ هفته به بعد حسش کردم تازه بچه دومم بود

منم ۱۹هفته حس کردم نگران نباش عزیزم

من خودم ۲۰ هفتگی به بعد تکوناشونو حس کردم

نه۱۷ زوده بعد ۲۰ هفتگی

قهوه و کاپو نخور . الانم یه چیز شیرین بخور که تکون بخوره
اگه تکون نخورد برا چکاب برو بهداشت

سوال های مرتبط

مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رکسانا مامان رکسانا ۶ سالگی
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوتا دختر مامان دوتا دختر ۵ سالگی