هاله داره ؟ 🤕🥲

#حاملگی #پریودی #بچه #شیرخشک

تصویر
۱۴ پاسخ

ن من ندیدم

منفیه

نه عزیز من منفیع

منفی...

منفی هست

نه بابا منفیه

هعی بگی نگی ی کم داره خیلی خفیف😅

نه هاله نداره،مقدار ادرار زیاده جمع شده..
فردا صبح یه بی بی دیگه بزن

اره داره

خیلی جیش ریختی داخلش جمع شده😂

انگاری 🤭

یکم مبارکه😂

اره انگار

فکر نکنم

سوال های مرتبط