غمگین تررررینم🤕🤕
#پوشک یچه شیرخشک واکسن

تصویر
۱۰ پاسخ

وای عالی بود، اینقدر حالم بد بود با این عکست تونستم یکم بخندم،😂
منم تجربه دارم،

سال بعد ب پاش میشه

من بخاطر همین چیزا هرچیم آنلاین سفارش بدم کفش رو نمتونم اتفاقا امروز رفتم سایز پاش خریدم چقدرم تاکید داشتم اونجا راه بره مطمعن شم پاشه

خخخخخ لحظه بدیه

بگردم 🥺🥺
انشاالله سال دیگه میپوشه
البته اگه تنگ نشده باشه🥴😩

وتی خیلی بد میشه منم دقیقا سفارش دادم عید کتونی ب پای دخترم بزرگ بودش

سال بعد میپوشه

چه سازیه

۲۵گرفتی

سایز چنده

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی