لذت ببرعزیزم قدربدون هربارکه دیدیشون خداروشکرکن عمرشون جاودان باشه برات من توارزوی شنیدن صدای پدرومادرمم
بنظرم خودت باید دست به کار بشی و این ارتباط رو کمترش کنی وگرنه رفته رفته بیشتر هم اذیت میشی با بزرگتر شدن بچت دخالت هاشون بیشتر میشه خودتم بیشتر حرص میخوری.. تماس ها رو یک در میون جواب بده بهونه بیار و حمام بودم ، دستشویی بودم یا مشغول کاری بودی وسطا گفتن گوشی رو بده بچه بگو خوابه یا بگو خودش نمیگیره نده خودت باید کم کم ارتباط رو کم کنی وقتی هم خوابین یا با شوهرت میخوایین تنها باشین گوشی رو بیصدا کن بعدشم دیدی ۳،۴ بار زنگ زدن تو یه بار زنگ بزن بگو خواب بودم گوشی بیصدا بود.. بعدم چرا هر روز میری خونتون؟ بنظر خودت کارت غیرعادی نیست؟ خودت باید ارتباط رو کمتر کنی یک روز درمیون برو بعدشم بکن هفته ای دو روز بجاش بچت رو ببر پارک بزار یا با بچت برین پیاده روی تا بچه بازی کنه انرژیش تخلیه بشه.
یکم زیادیه البتهههههه خودتم اینطور عادتشون دادی تقصیر اونا نیست.الانم بخاطر جنگ و اینا حوصله ت کمتر شده.اوناهم نگران تر و این کاملا عادیه سعی کن بیخیال باشی
منم اولا اینجوری بود
اما الان کم کم کمش کردم مثلا ی بار درمیون جواب دادم گفتم دستم بند بوده
یا تایم خواب رو سکوت میزازم میگم خواب بودم
دیگه کمتر سده ب روزی چندبار رسیده
من پدر مادر ندارم ارزو دارم ی روز برگردن ب من زنگ بزنن، ولی منو خواهرم روزی 20بار بیشتر ب هم زنگ میزنیم عادت کردیم خدا رو شکر کن ک داریشون
وای من همین طور هستم دقیقا ولی لذت میبرم وجود مامان بابام تمام زندگی و انرژی منه🩵
منم همینجورم ولی دیگه نه انقدر شدید انقدر زنگ نمیزنن اگر نبرم مامانم یه بار زنگ میزنه چرا نیومدین
هرروز همونجام
هی به خودم میگم امروز نرم وقت نمیکنم به کار و زندگیم برسم تا عصر میشه خونه خفم میکنه بلند میشم میرم
منم اصلا حوصله ی همچین رفتارایی رو ندارم😅 براهمین خیلی فاصلمو حفظ میکنم
حق داری هم نبودش سخته هم بودن مدامش درکت میکنم عزیزم یه کم رفتن و کمتر کن یک روز در میان برو مثلا یا تماس میگیرن زیاد کوتاه جواب بده ولی نرنجن شاید نوه اوله ذوق دارن همه همین جورن
دقیقا خانواده من همینطورن و من لذت میبرم از اینکه انقدر دوسمون دارن.یکی از دوستام میگه تا حالا نشده بابام زنگ بزنه حالمونا بپرسه.قدر بدون وجودشونا بودنشونا مهربونیشونا❤️❤️❤️❤️
به نظرم غیر عادیه یکم من از خانوادم دورم شاید هفته ی بار یکی دو روز برم خونه شون بمونم و هر روز هم در حد احوال پرسی با مامانم حرف میزنم ، بنظرم بجای هر روز رفتن یک روز درمیون برین خونشون و بگید بهشون
هر لحظه از این اوقات رو شکر کن
تماسشون
دیدنشون
یه روزی میشه حسرت
گوشیت رو بی صدا بزار
من بابام تنهاس روزی دوبار یا ۳بار زنگ میزنه طفلی ها گناه دارن
حق داری عزیزم خیلی سخته.من یه روز درمیون با مادرم و پدرم و خواهرم حرف میزنم.حرف خاصی هم نداریم ولی زنگ میزنیم از هم یک ساعت فاصله داریم.میدونن بچم اذیت میکنه زیاد زنگ نمیزنن،زمان خواب بچم رو میدونن زنگ نمیزنن
ولی طبفه بالای مادرشوهرمه هستم، تا بچم صداش بیاد پیام میده هی،یعنی وسط گریه بچه صدا زنگ و پیام مادرشوهرم میاد مغزم سوت میکشه،یا خودش میدوید میومد بالا که چیشد چیشد
وای خیلی خسته کنندس 🫠واقعا ادم خسته میشه من یه شهر دیگم و هی هر دقه ویدیو کال میزنن کلافه میشم🙃
خوبهکهههه دوست دارن خب
ناشکری نکن عزیزم
دستشون رو روزی هزار بار هم ببوسی کمه
بعدم اونا سراغ و احوال بچه هاتو نپرسن کی بپرسه پس؟
میتونی بگی فلان ساعت زنگ نزنید خوابیم بابا جون
خداروشکر کن بخاطر وجودشون بخاطراینکه نزدیکتن نگرانت میشن دلشون تنگ میشه و....
منم پدر مادرم دورن اما روز از ساعتی ک سرکار میان تا موقع خواب تقریبا هر ی ساعت یبار شایدم زودتر زنگ میزنن صحبت میکنن
فقط میتونم بگم قدر بدون عزیزم خیلیا دنبال یک لحظه از شرایط تو هستن
واااا ، چقدر بی دلیل و منطق ، اصلا آدم نمیفهمه تو گهواره چ خبره یکی پدر مادر بهش اهمیت میدن میشه اینجوری یکم نمیده گلایه میکنن ، ببخشیدا ولی خودتونو به یه دکتر نشون بدین ، اونا آنقدر شمارو دوسدارن هی دلتنگ و پیگیر میشن بد تو ...
خدارو شکر کن عزیزم
تو همین گهواره کسی رو دیدم که خونشون تو جنگ خراب شده خونه باباش کاری باهاش کردن که میخواست بره کنار پارک بخوابه
قدر بدون خواهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.