عزیزم هرکسی یطوره ولی اگه دوس نداری بنظرم چندبار بپیچون چون اگه اینطور عادت بدی همش خونت مهمون داری مامان دوست من همینه هیچوقت خونشون خالی نیست مگه اینکه خودشون خونه نباشن تا وقتی خونست همش مهمون دارن
من کلا از مهمون داری بدم میاد. نداشتم اونقدری. ادمش نیستم راستش چون همه چیز تو خونم نیس خجالت میکشم من ادمیم ک اگر همه چی تو خونم باشه دوس دارم کسی بیاد حالا نه تعداد بالا ولی نباشه اصلا دوس ندارم درامد شوهرمم زیاد چنگی به دل نمیزنه خرج خودمونو دربیاریم خیلیه گاهی پول برا پوشک و قطره بچم نداریم چه برسه مهمون داری
ما هم تازه طایفه کامل 4تا ماشین هر ماشین 6نمیدونم 7نفر داشت نهار خوردن عصری رفتن فامیلای مادر شوهرم بودن برادراش واینا منم با خوانواده شوهرم زندگی میکنم همش شلوغه 😕😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.