پوشک مای بیبی نوزاد مادر شیر خشک

تصویر
۳ پاسخ

اره عالیه منم دیگه پول نمیدم سکه میگیرم شیک تره

خیلی خوب کردی

بهترین کارو کردی
من چند سال پیش واسه نامادری م اندازه ۵۰۰ تومن سکه پارسیان خریده بودم
امسال پسرم که بدنیا اومد همونو دوباره بهم هدیه داد😂ولی ارزشش شده بود ۸ًمیلیون

سوال های مرتبط

مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی