#مای بیبی#شیرخشک#پوشک#تب

تصویر
۵ پاسخ

از کجا میدونی بهت راست گفته اون دوستت
شاید از صمیمیت شما حسودیش شده
اگر هم گفته باشه بازم اون دوستت که بهت رسونده دورش رو خط بکش چون اون کسی که حرف میاره و میبره به درد صمیمیت نمیخوره
هر وقت تونستی برای رفیقت که خونش رفتی جبران کن

عزیزن اشکال نداره به خوبیایی که بهت کرده ببخشش
میتونی اگه شد براش یه هدیه بخری بگی بهش که واقعا قدردانتم که این مدت بهم محبت کردی تع بدونه که فراموش نمیکنی واز حرفش پشیمون بشه

عزیزم اون دوستت که توی سختی هواتو داشته ، قدرشو‌ بدون.
و بهش بگو ک قدر دانشی.و تا میتونی جبران کن.
تو همچین شرایطی اگ خونه خواهرت میرفتی هم سرت منت میزاشت چ برسه ب دوست.

ببین شاید دلش میخواد ازش تشکر کنی
یروز سجوری سعی کن زحمتشو جبران کنی
مثلا یه کادوی خوب بگیر براش یا یه تولد
یجوری که متوجه بشه قدردانشی
بزار خودش پشیمون بشه از حرفش

🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی