شیر خشک پوشک مای بیبی

تصویر
۱۴ پاسخ

نمی‌دادم اصلا
خونه هم باید ۳ دانگ ۳ دانگ میشد

من همون هفت ماه اول عقدم که عروسی گرفتیم پول نداشتیم خونه اجاره کنیم ۵۲طلا که ۴۰گرم از مجردبم بود ۱۲گرم فقط شوهرم اونم یکی النگو یه نشون با یه پلاک سبک بود گرفته بود یه نیم سکه که مادرم عقذ به شوهرم هدیه داده بود با یه رب سکه کادومو دادم لهش اون سال همه اینا باهک ۷۲تومن شد موند فقط برام یه حلقه صحبت چهار سال پیشو میگما تا دوسال پیش خونه خریدیم بازم یه انگشتر تو اون دوسال برام خرید همونو بازم دادم دوباره پسرم بدنیا اومد خودش ۱۴تومن پول بابت هدیه بهم داد یکمم پول نقد پسرم لود جمع شده لود یه النگو پنج گرمی خریدم همونم به اضافه یه زنجیر پلاک که کادو زایمانم بود مامانمو داداشم باهم خریده بودن همونم دادم ۱۵۰میلیون برای ساختن خونمون هیچی ندارم همون حلقه موند علننا خودش هیچ وقت طلا برام نمیخره همش کادو رسیده بود طلاهام ولی من با جون دل دادم میدونمم دیگه نمیخره برای رفاه زنذگیم دادم بعدشم اصلا از خونه هیچی به نامم نزد ....و اینکه هیچ وقت برای طلا زندگیتو تلخ نکن

خب اگه برا رفاه بیشترخودتون خرج میکنه بده دیگه
من برام اصلا طلاهام مهم نیست
همرو شوهرم خریده ی چنتام خودم خریدم هر وقتم اگه بخواد با کمال میل بهش میدم چون شوهرمو میشناسم
میدونم اگه هم لازم داشته باشه برا اسایش خودمون خرج میکنه
الان خونه خریدین خدارو شکر سقف بالا سرتونه مستاجر نیستین چی از این بهتر
مستاجر بودن واقعا جز بد بختی چیزی نداره هی جابجا بشی جهازت خراب میشه
خب نزده باشه به نامت چیزی نمیشه ک

به نظرمن هیچ چیز بهتراز آرامشت نیست اگ میبینی خوبه بهتر احترام میزاره بده اونم هیچ وقت کاری نمیکنه به ضرر شما باشه

من بودم نمی دادم من پشت دستمو داغ کردم یه گرمم دیگه بهش ندم

نمیدونم این دور زمونه چی شده همه منم منم میکننن
زن شوهر هر دو یه نفرن
باید دست به دست هم بدن تا زندگیو بسازن

نه اصلن
منم خیلی طلا داشتم فروختم ولی باز گرفت برام دوباره فروختم خونه خریدیم دوماه پیش

ولی میدونم پول دستش بیاد میخره

دیگه زندگی متاهلی منو تو نداره که
من خودم توی مجردیم۳۸گرم طلا خریده بودم چون شاغل بودم و ازطرفی طلا ارزون بود مامانم برای تولدم روز دخترم حتی شاگرد اول مدرسه میشدم برام طلا میخرید
فک کن دوماه بعد عقد طلاهای خودمو مجریادامو دادم بهش فروخت گذاشت بورس و نابود شد و عملا ورشکسته
بعدش برام ۳۰تومن طلا خرید نصف طلای مجردی‌هام باز همونم فروختم برای ماشین
شوهرمنم میگه چیزی نباید بنام زن کنی ولی من میشناسمش و میدونم تهش بنامم میکنه

ببین منم فروختم و خونه خریدیم چیزی هم ب اسمم نکرد چون زنوشوهر منو تو نداره بارها شده همسرم طلاهای منو برده ولی بازم برام خریده حتی بیشتر الان اگه بازم بخواد میدم بهش ببره بفروشه چون میدونم برای آسایش من خرجش میکنه و بازم پول دستش بیاد برام میخره اگه میدونی واقعا با فروش طلا و کاری ک میخواد بکنه سود بیشتری میکنین اینکارو بکن حالا فک کن خونه هم ب اسمت باشه تو توش نشستی دیگ چ فرقی میکنه ب اسم کیه مگه قراره خدایی نکرده یروزی ازهم جدا بشین ک سهم من یا دونگ من مهم باشه انقدم تکرارش کردی ک کار ب دعوا کشیده بازم خودت بهتر شوهرتو میشناسی

شرط بزار ک ۳ دانگ خونه رو بنامت کنه اگر زد اوکی بده بهش اصن عزیزم طلا برات مهم نباشه طلا واسه همین روزاشت برای رفاه خودت و بچه ها

وقتی ی بار الکی حرف زده سری دوم دیگه باور نکن
من برای ماشین ۲۵ گرم طلا فروختم قرار شده همون ۲۵ گرم طلارو برام بخره البته ماشینو زد ب اسمم و اینکه تا الان صد تومن پس انداز کردیم داده دست خودم تا تیکه تیکه جمع کنیم ۲۵ گرم طلارو بگیره

نمیدادم

نه نمی دادم
چون نشون داده بدقول و بی لیاقته

نه نمیدادم من دیگه

سوال های مرتبط

مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی