خونه تکونیمو قبل جنگ کرده بودم برا پسرمم یه مغازه آف زده بود براش دورس و بیلر گرفته بودم بازم قبل جنگ
ولی چرا دروغ بگم برا خودمو همسرم هیچی نخریدیم چون از اول جنگ همسرم بیکار شد دیگه همینکه روزمره و خوردوخوراکمونو این ماه برسونیم خیلیه🥲🥲
من موهامو پروتئین کردم
چندقلم لوازم ارایش جدید خریدم
لباس چیزی نخریدم چون کریسمس مسافرت رفته بودیم ازونجا هم برا خودم هم برا دختری لباس و کفش خریدم
فردا کمکیم میاد خونرو کامل تمیز کنیم
و یه هفت سین زیبا هم بچینم😍
من برای پسرم گرفتم فقط خونه هم نرسیدم همه جارو تمیزکنم مثلا یه کمد پسرم مونده اتاق خودمونم کلا مونده
خونه تکونی تقریبا تموم لباس هم برای الارا خریدم
یه شلوار خریدم فقط و جوراب😂 واسه بچه ها یه دست لباس از قبل داشتن کهنپوشیده بودن، یه دست خونگی گرفتم که مامانم گفت پولشو میزنم برات هدیه من باشه، یه دست خونگب هم خاله همسرم بهشون هدیه داد، یه دست بیرونی هم مادرشوهرم براشون خرید، خلاصه اخرش من هیچی نخریدم براشون😂 جز جوراب.کفش هم دارن، نخریدم یهو تابستونی میخرم بعدا.
خونه هم تازه اسباب کشی کردیم، تمیز و مرتبه، فقط یه تمیزکاری روتین میخواد و دستمال کردن در کابینت ها و شستن تراس ها.
لباس که فقط واسه دخترم خرید کردم، قیمتا انقد فضایه که نمیشه چیزی خرید، تمیزکاری اول ماه رمضان انجام داد تموم شده
ن برا خودم ک هیچی بزا بچه هام یه دست گرفتم دوماه پیش. پسرم شلوار نداره فقط باید برم بگیرم. البته ما جایی نمیریم ولی همینحوری داشته باشه برا بیرون رفتن اصنم حوصله سفره هفت سین ندارم هیچی نگرفتم براش اینقد دلم میخاست یه ست چوبی اینه و پیاله بگیرم برا سفره ولی پول نیس
کارای خونه تکمیله فقط مونده سرویس ها ولی لباس هیچی نگرفتم و نمیگیرم عزاداریم برا پسرم چند دست داشتم کتونی و کوله باید بگیرم
واسه بچه هام لباس گرفتم برا خودم به ست خونگي
بيروني نگرفتم هم پول نداشتم هم چيز قشنگي نديدم ك بپسندم، خونه تكوني هم نكردم چون بايد جابجا ميشدم ك ج ن گ شد فعلا و ارايشگا هم نرفتم
و در كمال ناباوري عين خيالمم نيست😂😂
من لباس خریدم خیلی زیاد همرو هش دس پنج دس خونمم قشنگ تمیز کردم فقد مونده فرشو مبل ک نمخام تمیزشون کنم البته کثیف نیس اما پسرم همش غذا میخوره میماله ب همه جا خونه رونقاشی میکنه واسادم یهو وسیله هامو عوض کنم دوسالش شد ی چنماه دیگ موقع عوض کردن وسیله هام اینارم میشورم و بعد میفروشم…روز اخر میمونه ی تمیز کاری معمولی چیدن هف سین
من خونه تکونی کردم فقط فرشام مونده ک میترسم بدم قالی شویی . خرید نمیکنم فقط برم برا پسرم بخرم .هم خطرناک بیرون هم شوهرم ۲ هفتس خونس از شروع جنگ . میگم پول خرج نکنم یوقت بی پول نشیم والا معلوم نی کی تموم بشه
من یکم برای خودم و پسرم خرید کردم.. فردا آخرین روز کاریم هست 🤧با ی عالمه کااااااررررررر...خونه م مرتب همیشه خداروشکر..
لباس که فقط شومیز گرفتم و ی شلوار و شال،نورا ام یه پیراهن نو داشت
خونه تکونی ام هیچ کار نکردم آخه من تیر ماه خونه تکونی کرده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.