#مادر
#کودک
#پوشک
#مای بیبی
#شیرخشک
😌😔😭

تصویر
۱۰ پاسخ

بابا چرا این خبرا میزارین اینجا همینجام استرس بدین به ادم اه همه تلوزیون داریم گوشی داریم اینکه اینجا میزارین واقعا درست نیس

خب بره ب درک
اصن بیاد بره تو ماتحت من مردک احمق

مردک زردک مهم نیس خب به درک که قبول نکرده، بشینه تا بدتر سرش بیاد🤌🤌🤣🤣🤣🤣

نه جنگ‌میکنیم نه مذاکره میکنیم

شیش تا زایشگاه تو لبنان زدن.خدایا خودت یه کاری کن

فعلا ۳ تاشو قبول نکرده و چندجای تهرانو زده چه آتش بس،ی آخه

از اولم مشخص بود که بازی جدیدشه

ینی راسته؟؟؟

دیگه سر شدیم

من که هر خبری میبینم میگم خب به درک🤣🤣

یعنی چه

سوال های مرتبط

مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی
مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱ سالگی