۴ پاسخ

خیلی فرقه بین کسانی که با تیر دشمن کشته بشن با کسانی که با تیر به اصطلاح هموطن کشته بشن.
داغی روی دل ماست که با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست

.......

تصویر

مگه میشه برای عزیزان دی ماه ناراحت بود و برای بچه های میناب ناراحت نبود؟ هموطن هموطنه هیچ فرقی نداره بخصوص که هردو بی گناه بودن و دردناک ترین قسمتش اینه که توسط دشمن کشته نشدن توسط هموطن کشته شدن خیلی ناجوانمردانه

عزیزم ما برای بچه های مینابم گریه کردیم
چون اونا هم مادر داشتن دل مادرشون آتیش گرفته
بچه های ۱۸ و ۱۹ دی و میناب و شهدای جنگ ۱۲ روزه واسه همشون عزاداری کردیم

سوال های مرتبط