۹ پاسخ

جنگه عزیزم ایران دست و کم نگیرید ما ده برابر از اونا اماده تریم ارتش ما اجازه نمی‌ده یک سانت از خاکمون رو بگیرن کلکشون کنده هست💪💪💪💪
هرکی هم دیس لایک بزاره یا مخالف من بگه اینه💩

خب منتشر بشه
ما هم کم نیرو نداریم امیدتون به خدا باشه

ترس نداره بنظرم، مردم ما ۸سال جنگیدن، الانم قوت و نقطه اصلی ایرانیا تو جنگ زمینیه، این همه نیرو دارن برای جنگ زمینی، کشور ما میدونی تو رتبه های اوله تو کشتی و کاراته و کیوکشین و ....واقعا نمیدونم اینا کیو تهدید میکنن
بعدش چندین کشور همه اعلام آمادگی کردن برای کمک..
این ایرانیا تو ارث و میراث خودشونو ثابت کردن🤣یه ریگ به سگ زرد نمیدن

پیامک اومده برام نیروی میخوان برای سر مرز برای شمام اومده

همزمان با تهدیدات دشمن آمریکایی-صهیونیستی علیه جزایر و مرزهای ایران، پویش ملی جانفدا برای اعلام آمادگی دفاع از خاک کشور راه اندازی شده است.

جهت ثبت نام اعزام به آدرس زیر مراجعه نمایید.
janfada.net
اطلاعات بیشتر در :
Rubika.ir/resanestan

میشه بگید اسم کانال چیه و کجاست

باورم نمیشه هر لحظه میگم نه این یه کابوسه ولی یه حقیقت تلخه داریم ذره ذره از بین میریم روحمونو با این استرسا کشتن جسممونم بکشن راحتشیم

این روزهارو‌هم داریم میبینیم🥲

بعد من چندروز پیش گفتم اینو
ملت ریختن سرم و چرت و پرت بارم کردن
لعنت بهشون

سوال های مرتبط

مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی