نظر من اینه مای بیبی خیلیییی کیفیتش اومده پایین
من اصلا مای بی بی بی کیفیت ندیدم! همشون خوب بودن یه دوره که قیمت جدید اومده بود 10 بسته اینا مولفیکس خریدیم هنوزم ۸ تا مونده اصلا خوشم نیومد هم رنگش بده هم چسبش هم بو میگیره دیگ چون سایزش از مای بی بی بزرگتره و منم فعلا قصد از پوشک گرفتن ندارم نگه داشتم برا تابستون
حالا اتفاقا بنظر من کیفیتش پایینتر اومده🥴🥴
مهرنوش هانیز بخر از همش بهتره
من از اول برا پسرم هانیز استفاده کردم عالیه کیفیتش
چن هفته پیش سایز ۶ هانیز و پیدا نکردم
مای بی بی خریدیم خیلی خوبه فقط یه ذره کوچیکتر از ۶ هانیزه برا بچه های تپل فک کنم تنگ باشه
مولفیکس ک خیلی بی کیفیته پهنه پای بچه رو اذیت میکنه چسبش سخت کنده میشه
جدی منم مای بی بی استفاده میکردم. چون بد شده بود مولفیکس گرفتم هم کیفیتش بهتر بود هم سایزش بزرگتر بود
ولی شرتی مای بی بی هم میگیرم اون خوب بوده همیشه
من از اول مای بیبی گرفتم واقعابا کیفیت و خوبه
الان ک خیلی وقته شورتی میخرم براش عاليه
یکی دوبار مولفیکس گرفتم واقعا افتضاح بود سریع نم میده بد بو میشه
مهرنوشششش انقدر ازت پرسیدمهنوز جوابمو ندادی شربتایی ک دکتر برا اشتها و قد اهورا نوشت چیا بود موثر بود بنظرمن خوب بوده واسه قد اهورا
من گرفتم گرونتر شده بی کیفیت نم میداد البته چون حساسیت نمیداد استفاده میکنم
مولفیکس که خیلی چسبش ضعیفه
من از اول تاالان مای بی بی مصرف کردم
من مولفیکس استفاده کردم براش تا الان چند دوره هانیز جدیدا استفاده کردم خیای راضی بودم
ولی دور بر ما ندارن
مای بیبی سری جدید که شنیدم بد شده کیفیتاش
ولی نازک شدن خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.