پوشک
#شیرخشک
#پستونک
#مای بیبی

تصویر
۳ پاسخ

آلو بخارا. خیس کم شب تاصبح بعد خودش وابشوبده بخوره. یبوستش خوبمیشه

اره پسرمنم با شیر شدیدا یبوست میشه فعلا همون شیرخشک و میدم

آره به نظرم از شیر باشه بیشتر تا پسته
آخه پسته یبوست نمیاره اما لبنیات شکم رو سفت میکنه

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی