#پوشک
#مای بیبی
#شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

کرم ترمیم کننده لامینین بگیر بزن کاملا می‌ره

نمیمونه جاش ول کن مردا کلا همینن همه بچه ها تو این سن همینن تا سه سالگی این وابستگی طبیعیه

خیالت راحت منم یکیش دارم ..پرنسسیه برا خودش ..مقصر همه چی منم فقط اون خوبه

هیچی نیست عزیزم خوب میشه شوهر منم همینه بعد انقد حواث پرته نگو بعد من میشم مقصرر

یعنی تا رفتی تلفن بزنی رفته دسشویی بچه افتاده؟

اکثرا همه یدونه از این جا زخما دارن من خودمم دارم! اشکالی نداره بچه اس دیگ میوفته زخمی میشه خوب هم میشه

سوال های مرتبط

مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی
مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی