کرم ترمیم کننده لامینین بگیر بزن کاملا میره
نمیمونه جاش ول کن مردا کلا همینن همه بچه ها تو این سن همینن تا سه سالگی این وابستگی طبیعیه
خیالت راحت منم یکیش دارم ..پرنسسیه برا خودش ..مقصر همه چی منم فقط اون خوبه
هیچی نیست عزیزم خوب میشه شوهر منم همینه بعد انقد حواث پرته نگو بعد من میشم مقصرر
یعنی تا رفتی تلفن بزنی رفته دسشویی بچه افتاده؟
اکثرا همه یدونه از این جا زخما دارن من خودمم دارم! اشکالی نداره بچه اس دیگ میوفته زخمی میشه خوب هم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.