😩😂 پوشک بچه نوزاد شیر خشک مای بیبی

تصویر
۱۱ پاسخ

من چند سال پیش طلا فروختم البته ۱۰۰ گرم ، همسرم توی ساخت خونه کم اورد ، راضیم خداروشکر همین که با یه بچه مستاجر نیستم ، سر ماه نمیخوام اجاره بدم راحتم هرچقدر طلا گرون شده روی خونه ما بیشتر رفته پس ضرری نیست ، ولی خونه رو بزن به اسم خودت که بعدا نسوزی

اگ خونه نداری بخر ضرر نمیکنی

از منی که طلام‌ رو فروختم و خونه خریدم به شما نصیحت که من طلامو از ۱۲ ۱۳ تومن فروختم الان شده ۱۸ تومن ولی ماتهتم نمیسوزه میدونی چرا؟ چون روی قیمت خونمم اومده و خونه‌ای که خریدم ۲۷۰۰ الان شده ۵ میلیارد😁
طلا هم بازم خورد خورد دستم اومدنی میخرم نتونستم بخرمم فدای سرم اینهمه آدم طلا ندارن چیکار کردن چیو از دست دادن؟😁

من طلا فروختم 4200 عیدش شد8 تومن سوختم الان که بیشتر می‌سوزم
ولی داخل خونه خودت بشینی هر ماه بفکر اجاره و سرسال غصه جابجایی نداشته باشی سوزش رو کم می‌کنه 😂
خونه بهتره
ان شاءالله باز طلا هم خواهیم خرید گرمی 100 میلیون بشه😐

خونه گرون شده رشد به شدت خوبی داشته ولی طلا اصلا رشد آنچنانی نداشته
به نظرم هم برای استفاده و هم برای سرمایه خوبه
ایشالا هرچی خیره عزیزم این تصمیمیه که خودتون باید بگیرید ایشالا به صلاحتون باشه

ببین من طلا دادم و دارم خونه میسازم
خونه واجب تره
الان طلا ثابته ولی میگن طلای مردادماه رو روی 24 تعیین کردن
ولی منی که توی ساخت و سازم بهت میگن مصالح خیلی عجیب رفته بالا ولی خونه ها هنوز تعییر قیمت نداشته
پس بنظرم اگر میتونی طلاتو بده خونه

طلا واسه اینجور مواقعس دیگه وگرنه خونه نداشته باشی دستات پر طلا باشه به چه درد میخوره؟ طلارو میگیریم که بتونیم ازش استفاده کنیم من خونه داشتم طلاهامو فروختم خونه بزرگتر خریدم که ازش استفاده کنم

خونه گرون شده ما دنبالشیم سر به فلک کشید

حتما اینکارو بکن مستاجری سخته معلوم نیست بازم برات فرصت پیش بیاد ک صاحب خونه بشی یانه ولی طلا رو میتونی کم کم باز بخری

برا سرمایه گذاری یا استفاده؟

اره خونه هر روز گرون ميشه.تازه خونه از طلا خيلي مهمتره

سوال های مرتبط

مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی
مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی