۲ پاسخ

سلام گلم من اینجور درست میکنم
دو لیوان آرد
نصف لیوان شیر
نصف لیوان روغن
یک لیوان سر خالی شکر
سه عدد تخم مرغ
نصف قاشق چای خوری وانیل
دو قاشق پر غذاخوری بکینگ پودر
مونده پودر کاکائوت چطور باشه من سه قاشق میزنم اگه طعمش کم باشه وو دوس داشتی زیاد بزنی از آردت کم کن به جاش پودر کاکائو بزن
تخم مرغ و شیرم بزار هم دمای محیط بشه
اول تخم مرغ و شکر وانیل با همزن برقی بزن خوب ک کش دار شد و‌پف کردبهش شیر روغن بزن یکم هم بزن باهم مخلوت بشه بعد ارد رو دوبار الک کن سه قسمت کن کم کم بریز هم بزن بعد کف قالبتو چرب کن فقط کفش دیواره ها نه اون موقع پف نمیکنه بعد قالبتو چند بار بزن زمین حباب هاش بره
فر من گازی هست ۱۶۰ درجه میزارم ۴۰ دقیقه
بعد میتونی روش کاکائو ذوب کنی یا خیس دوس داشتی یکم شیر کاکائو بزنی
بازم سوالی داشتی بپرس☺

نه عزیزم نمیدم چون بلد نیستم😁

سوال های مرتبط