کسی کیک‌ خیس بلد نیست بچه
مای بیبی شیر خشک

۲۳ پاسخ

من با این دستور درست میکنم همیشه هم راحته هم خیلی عالی میشه

تصویر

16666666

تصویر

155555

تصویر

مرسی عزیزم

144444444

تصویر

13.

تصویر

12.

تصویر

11.

تصویر

100000000

تصویر

999999

تصویر

88888

تصویر

7777777

تصویر

666 6666

تصویر

555555

تصویر

44444444

تصویر

33333

تصویر

222222

تصویر

1111111

تصویر

برای قالب ۲۵ سانتی
تخم مرغ ۴ عدد
ارد کیک ۲/۵ لیوان
سه قاشق غذاخوری پودر کاکائو
یک لیوان شیر
۳/۴ لیوان روغن
یک قاشق بکینگ پودر و یک قاشق وانیل
یک لیوان شکر


اول بیا ۴ تخم مرغ و با یک لیوان شیر و یک قاشق وانیل قشنگ پنج دقیقه با هم زن هم بزن تا کرم رنگ و کشدار بشه ، بعد روغن و بهش اضافه کن یکم هم بزن زیاد نه در حد ترکیب شدن ،بعد یک لیوان شیر و هم اضافه کن و هم بزن
حالا تو یه ظرف دیگه مواد خشکتو که میشه یه آرد و بکینگ پودر و پودر کاکائو قشنگ مخلوطشون کن و رو ظرف مایعات الکش کن بعد با لیسک یا قاشق با هم مخلوطشون کن
ظرف کیکتم از قبل داخل فر گرم شده باشه ( دمای فر ۱۸۰ با ۴۵ دقیقه پخت)
قبل اینکه مواد کیکتو بزاری داخل ظرف از قبل گرم شده اول با روغ و آرد چربش کن و بعد مواد بزار داخلش بزار برای پخت
اول المنت پایین و روشن کن چند دقیقه ی اخر چک کن اگ کیکت قشنگ پف کرده و پخته بود المنت بالا رو روشن کن که کامل پخته و قشنگ شه

دستورش خیلی طولانیه عکس همش ،اگ ایتا داری آیدی بده برات بفرستم مربی کیک برام فرستاده

ممنون عزیزم 😍 نمی‌تونستم درست کنم

دو

تصویر

یک

تصویر

سوال های مرتبط

مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱ سالگی
مامان آیهان وتودلی❤️ مامان آیهان وتودلی❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱ سالگی
مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 مامان دوتا عسلچه👶🏻👧🏼 ۱ سالگی