شما بودید چکار میکردید؟
#پوشک
#شیرخشک
#بچه
#مای بیبی

۳ پاسخ

امان از ادم بیشعور..من اومدم خونه مامانم همسایه بالاییشون ۵صبح زن و بچه اشو کتک میزد بچم سه متر پرید انقد جیغ جیغ…برو تذکر بده بگو بچه کوچیک دارم شرایط جنگیه میترسیم

یکم صبر کن چون تازه اومدن طبیعیه که سروصدا کنن
اگر هفته بعد ادامه داشت
با ملایمت بهش بگو بچه کوچیک دارم نمی خوابه اذیت می شه

شوهرت بگو تذکر بده ما ی همسایه داریم اصلا نمی‌فهمن از خودشون شوهر رفت در خونشون تذکر داد

سوال های مرتبط

مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی