۱۴ پاسخ

سوراخ نکردم و نمیکنم هر موقع خودش خواست سوراخ میکنم

دخترم ۶۷ روزش بود گوششو سوراخ کردم
بنظرم الان چون دستش نمیرسه ب گوشش بهترین موقعس

من دختراولم ۲ماهگی دخترکوچیکمو شوهرم میگه حال حالا هانه بزار یکی دوسال بشه

من براش گوشواره خریدم ولی دلم نمیاد حالا حالا سوراخ کنم

50 روزش بود
هر چی سنش کمتر باشه بهتره
فقط موقع سوراخ کردن گریه کرد دیگه تمام

منم هنوز نبردم سوراخ کنن

والا من دخترم دو ماهس ولی سوراخ نکردم نظر خودم اینه ک حداقل چهار ماهه بشه

من همون روز که به دنیا اومد توی بیمارستان سوراخ کردن

قبل از شیش ماهگی بهتره سوراخ نشه چون سیستم ایمنی بچه ضعیفه اگر عفونت کنه خطرناکه

من هفته پیش سوراخ کردم ولی بنظرم هرچی کوچیکتر بهتر الان تکون میخوره یا میخاد یپیچه گوشش درد میگیره اما کوجیک ک هستن زیاد تکون نمیخورن دردشون هم نمیگیره

هر موقع تونستم براش گوشواره بخرم😐😂

من سه روز پیش چهار ماهه شد سوراخ کردم نه اونقدر کوچکه که خیلی ضعیف باشه و لاله گوشش کوچک باشه نه اونقدر بزرگه که با دستش گوشش بکشه

دکتر دخترم دیروز گفت یک ماه دیگ وقت داره و بهترین موقعست☹️

من۴۴روزگی سوراخ کردیم

سوال های مرتبط