۲۰ پاسخ

دو ماه و نیمش بود

من سوراخ نکردم و نمیکنم

دکتر گفت زیر ۶ ماه گوش نباید سوراخ بشه امکان داره عفونت کنه و بهتره انجام ندی

من بعد واکسن ۲ ماهگیش

سوراخ نمیکنم تا خودش نخواد

سلام عزیزم خوبی نی نی خوبه
مبارک باشه قدم دختر گلت 🧡♥️ .من سوراخ نکردم گوشش گذاشتم هر موقع بزرگ شد اگ دلش خواست سوراخ کنیم.

دوماهگی

۳ ماه

من امروز رفتم مطب دکتر که سوراخ کنم دکترش گفت الان زوده بذار برای ۷ ماهگی
نمیدونم چیکار کنم

۳۵روزگی سوراخ کردم

22روزگی سوراخ کردیم

من میخوام بعد واکسن دو ماهگیش سوراخش کنم گوشواره گرفتم دل تو دلم نیس گوشش بندازم

من فردا میرم سوراخ میکنم
هرچی زودتر باشه بهتره کمتر اذیت میشه

من سه روز پیش کردم.
اصلا بچه اذیت نشد

آخرای ۳ماهگی هرچقدرزودسوراخ کنی بچه کمتراذیت میشه

من شایدیه ماهگی سوراخ کنم

۴سالگی

4ماهگی

۳ ماهگی

یکی از اقوام اخر ۳ ماه

سوال های مرتبط