خانوما شما الان ب بچه ها عسل میدین ؟؟!

۸ پاسخ

بعد دوسال

نههههه ندی بده

چون خود دکترام مطمئن نیستن جدیدا یکی میگه بعد یک یکی بعد دو ،من بعد دو میدم دیر نمیشه ،به این دکترا نمیشه اعتماد کرد انگار بچه های ما موش آزمایشگاهیشونن

دکتر به من گفت میتونی بدی بخوره خیلی وقت داره میخوره

من از ۱۸ ماهگی دادم
روزی نصف قاشق چای‌خوری با شیر قاطی میکنم میدم بخوره (البته نمیخوره ، بزور نصفش رو بخوره😭)

بعد دو سال انشالله

من دادم ولی کم

بهداشت گفت همه چی میتونی بدی ولی عسل رو بعد دوسالگی بده

سوال های مرتبط

مامان شیرین وتودلی🤰 مامان شیرین وتودلی🤰 هفته دهم بارداری
مامان آرمان🩵 مامان آرمان🩵 ۲ سالگی
مامان Baby مامان Baby ۲ سالگی
مامان ِ👶شایان مامان ِ👶شایان ۲ سالگی