بعد دوسال
نههههه ندی بده
چون خود دکترام مطمئن نیستن جدیدا یکی میگه بعد یک یکی بعد دو ،من بعد دو میدم دیر نمیشه ،به این دکترا نمیشه اعتماد کرد انگار بچه های ما موش آزمایشگاهیشونن
دکتر به من گفت میتونی بدی بخوره خیلی وقت داره میخوره
من از ۱۸ ماهگی دادم
روزی نصف قاشق چایخوری با شیر قاطی میکنم میدم بخوره (البته نمیخوره ، بزور نصفش رو بخوره😭)
بعد دو سال انشالله
من دادم ولی کم
بهداشت گفت همه چی میتونی بدی ولی عسل رو بعد دوسالگی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.