۱۳ پاسخ

عزیزم من پزشک عمومی برام نوشت، آزمایشگاه گفت چون متخصص ننوشته آزاد حساب میشه، شد650

با بیمه تامین اجتماعی شد ۲۲۰
همین شنبه آزمایش دادم

با بیمه سلامت 50

آزاد ۳۸۵

من شهر خودم ازاد ۳۷۰

من دادم ی هفته پیش ۳۴۰تومن شد با بیمه تامین اجتماعی

۲۱۰
من ۱۵ فروردین دادم

فدات گلم

من پنجشنبه هفته پیش شیراز آزمایش دادم درخواست آزاد بود ۶۵۰ شد

با بیمه پایه که پزشک نوشته بود تیتر بتا رو ۴۹۹تومن

حدود ۴۰۰

280بهمن ماه دادم

حدود۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
بهار🪿

صـــبــ𝙨𝙖𝙗𝙧ـــر🖤🕊️ بهار🪿 صـــبــ𝙨𝙖𝙗𝙧ـــر🖤🕊️ قصد بارداری