خانوما از هفته چند تا چند باید برای انومالی بریم

۲ پاسخ

سلام گلم از 18هفته تا 20هفته میتونی سونو آنومالی رو انجام بدید
اما هفته طلاییش همون 18هفتگی هست

دکتر سونو ب من گفت از۱۷ تا۱۹ میتونی بری ولی من۱۸ هفته رفتم
فکنم۱۸ هفته و دوسه روز بهترین وقتشه

سوال های مرتبط

مامان امیر علی کوچولو مامان امیر علی کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی
مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فربد و تودلی مامان فربد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد