بچت اسهاله نبردیش دکتر بخاطر حساسیت
حداقل بایدلاکتی پدی لاکتی چیزی بده اسهالش بهتر شه
8تا 10 بار در روز طبیعیه
پسر من یهو اینجوری شد شیرخشکش و عوض کردم خوب شد دکتر گفت به لاکتوز داخل شیر حساسیت داده
اکه شیر هودتو بدی طبیعیه ....شیر مادر تا 10 بار هم اوکیه
اگه شیر خودته طبیعیه
اگه شیرخشک میدی شاید با بدنش جور نیست
چون میگی بوشم بده
عزیزم منم دخترم نوزاد بود خیلی میکرد روزی ۷،۸بار عوضش میکردم فکر کنم طبیعی باشه
فکر کنم تا ۱۰ با برای نوزاد طبیعی هست
۲ ماهشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.