منم شباتهوع دارم بالواشک تهوع روکنترل میکنم ولی طبیعیه چون رحم بزرگ شده وفشاربه معده میاد
منم😑من فقط میخام زار بزنم دوتاقرص معده میخورم باشربت معده فایده نداره فقط میخام راحت شم دیگ تهوع ک برگشته تازگیا
واقعا هیچ جونی دیگ ندارم فقط میخام زنده بمونم
من ک از ۱۸ هفته تا حالا اسید معده میاد تو گلوم همچو میسوزونه انگار تو حلقم اسید ریختن . خیلی بده 😣😣
جای معده تنگ شده بهتره صاف بشینی و تکیه بدی اینجوری فشار کمتری روی معده س
احتمالا دخترتون موهای سرش پرپشت هست
به احتمال زیاد اسید معده ست منم یه مدت اینجوری بودم خیلی حال بدیه
منم حالت تهوع دوروزه دربدرم کرده
منم اینجوری ام مخصوصا شبا
کلا اسید معدم ته حلقمه، همش میخوام عوق بزنم
نابود شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.