۲ پاسخ

من قبل بارداریم کیست نداشتم الان که باردارم رفتم سونو پنج هفته گفت طرف راستت بچه اس طرف چپت هم کیسته۴۰میلیمتری هس

با کیست میشه باردار شد ولی میگن اول کیست درمان شه بعد منم کیست ۳سانتی دارم قرص ضد بارداری میخورم از بین بره

سوال های مرتبط