خانما کسی با کیست باردار شده کیست من درمویید ۴ سانته

۴ پاسخ

اره عزیزم من سخت ترین نوع کیست رو دارم (اندومتریوما)و باردارم نگران نباش

اره عزیزم من دارم ۴ونیم سانته

سلام عزیزم اره من دارم کیست ریز در تخمدان
الان 5 هفته باردارم
قبل از پریودی به مدت زیاد قرص اوزیل دوفامد لتراکس و و و
کاچی توی پریودی خوردم

الان دکتر بهم گفته تخمکت ضعیفه و مراقب باش و قراره هفته بعد برای اولین بار برم سونوگرافی
دعا کنید برام مشکلی نباشه و خوشحال برگردم🙏🙏🙏🙏🙏

سلام عزیزم اره من دارم کیست ریز در تخمدان
الان 5 هفته باردارم
قبل از پریودی به مدت زیاد قرص اوزیل دوفامد لتراکس و و و
کاچی توی پریودی خوردم

الان دکتر بهم گفته تخمکت ضعیفه و مراقب باش و قراره هفته بعد برای اولین بار برم سونوگرافی
دعا کنید برام مشکلی نباشه و خوشحال برگردم🙏🙏🙏🙏🙏

سوال های مرتبط

مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 قصد بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان نور چشمی مامان نور چشمی هفته نهم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته دهم بارداری