سلام کسی بوده با این کیست درموئید باردار باشه ؟؟

تصویر
۲ پاسخ

من دوتا هم داشتم دوقلو بار دار شدم یکیشو سونوگرافی که رفتم کشتش خاک بر سر عوضی

البته الان ۲ساله ک میرم سونو هست نه بزرگ‌تر میشه نه کوچیک تر سونوگراف گفت مشکلی ایجاد نمیکنه برای بارداری ولی اون تخمدانت ک کیست هم داره کمک زیادی هم نمیکنه برای بارداری ☹️

سوال های مرتبط

آنچه دلم خواست نه آن می شود... آنچه دلم خواست نه آن می شود... قصد بارداری