خانما کیست درمویید دارم ۴ سانته به جنين اسیب نمیزنه؟

۲ پاسخ

نه عزیزم بگو دکتر حین سزارین برداره برات

نه عزیزم کیست تدی تخمدانه نی نی توی رحمه نگران نباش

سوال های مرتبط

مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 قصد بارداری