سلام خانما
کسی با کیست باردار شده؟

تصویر
۸ پاسخ

با همه چی میتونی باردار شی بشرط اینکه بیخیال باشی

کیسته مهم نیست تنبلی مهم تره درمان شه

و اینکه چه زمانی از سیکلتون این سونو رو انجام دادید؟

کیست فولیکولار نگران کننده نیست مگر در شرایطی خاص. خونریزی غیر طبیعی داشتید؟ معمولا سیکل ها منظم هستن یا نامنظم؟
برای pco تا الان چه اقداماتی انجام دادید؟

منم دارم pco
ولی فولیکول غالب داشتم
باید فولیکول غالب داشته باشی بنظرم برو دکتر
چون یه کیست ۲۵ میلی هم داری

منم یه کیست داشتم
الان باردارم
هردفعه هم سونو رفتم کوچیکتر شده

اره من حاملگی اولم ، کیستم داشتم

بله من باردار شدم با کیست

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد هفته نوزدهم بارداری
مامان نور چشمی مامان نور چشمی هفته نهم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته دهم بارداری