منم دخترم الان ۸کیلو هستش قدشم ۷۱ هردو کمه زینک و اسید فولیک دکتر داده میدم من بیشتر نگران قدشم وندیداد ذهنم درگیره
دختر منم با وزن ۲۹۰۰ به دنیا اومد
الان لاکپشتی وزن میگیره یعنی خودمو کشتم تازه شده ۹۳۰۰
ظاهرش خوبه عزیزم مهم سلامتیشونه البته منم خیلی حرص میخورم
خوبه خواهر حرص نده به خودت
پسر من موقع تولد ۳۲۰۰ بود الان یازده ماه و ده روزش هست ۸۵۰۰ قدش ۷۶ اینا استرس نده ب خودت
من همه میگن چقدر لاغره ، چقد ریزه
میگمچکارکنم وقتی سه وعده غذا درست میکنم میان وعده میدم ولی لب نمیزنه
من اولا خود خوری میکردم الان اهمیت نمیدم
ای جانم علی اقا خوشتیپ 😍
ظاهرش خوبه والا دیگ بچه ها تا یک سالگی اکثرن همینجوری میشن من هر چی دور و اطرافم دیدم همینن باز ببین دکترش چی میگه عزیزم
دختر منم همینه عزیزم
براش سویق کودک و ویتلمینه بخر اشتهاش باز میشه و وزنگیری میکنه
نه بابا پسر من چهار کیلو به دنیا اومد یکسالگی نه و نیم بود ، البته قبلش ویروس خیلی بدی گرفته بود یک کیلو کم کرد ، و اینکه از شش ماهگی که چهار دست و پا رفت خیلی فعالیتش زیاد شد ، دیگه کم وزن گرفت
پسر منم لاغر
راه افتاده لاغر هم شده . دیگه کاری نمیشه کرد بسپار به خدا مهم سلامتیشه
شما تنها نیستی منم درگیر همین مسله هستم
توی روبیکا گروه دارم چندتا مامان هستیم خواستین بگین اد کنم
نه خوبه دختر منم ۸ کیلوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.