مامانا شما هم تو هفته ی من تنگی نفس دارین ؟

۱۶ پاسخ

اره عزیزم منم دارم

منم امروز دقیقا همینطور شدم هنوزم ادامه داره

تنگی نفس که اذیت بشم نمیشه گفت، اما تا یه ذره بیشتر یا تندتر راه میرم به نفس نفس می افتم بایستم خوب میشه یا گاهی موقع خواب صدادار نفس میکشم همسرم میگه

عاره منم دارم

اره ولی یکسره نیست وقتی کار میکنم یا راه میرم

چند روز خیلی ناجور بودم قرص معده خوردم بهتر شدم

اونموقع نه
ولی تو این هفته اره شدید 🤦🏻‍♀️

من تپش قلبم دارم شب توخواب ازتپش زیاد بلندمیشم خیلی حس بدیه

اره یکم راه برم نفسم میگیره

عزیزم بخاطر معده ات هست شاید رفلاکس داری شب ها زیر سرت رو بلند بزار

اره عزیزم من حتی موقع صحبت کردن طولانی نفسم میره یا یخورده میخوام پیاده روی کنمم اونجوری میشم

اره عزیزم

آره گلم

اره عزیزم من دارم نفس تنگی

وای از دیشب اینجورم

من از ۴ ماهگی تنگی نفس دارم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پارساو آیهان مامان پارساو آیهان ۲ ماهگی
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان نهال🩷🐥 مامان نهال🩷🐥 ۹ ماهگی