سونو و ازمایش
بین ۱۱ تا ۱۳ هفته اوکیه گلم
12هفتع 2روز برم
اول سنو ازت میگیرن بعد جواب سنو رو میبری آزمایشگاه ازت آزمایش میگیرن
بهترین زمان 12هفته و4روز
سونوی ان تی رو وقتی دکتر صدای قلب جنین رو بشنوه تاریخ میده بهت. بین ۱۱تا ۱۳هفتس تقریبا. به دکترت بگو اگه تاریخ مشخص نکرده بکنه
سونو و ازمایش هست عزیزم
اول میری سونو ، بعد با جواب سونو میری ازمایش
من ۱۲ هفته و ۲ روز رفتم
آره سنوگرافی آزمایش هم داره
12 هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.