کیا قرص سفیکسیم مصرف میکنن

۸ پاسخ

مصرف کردم خیلی تاثیرگذار نیس نیتروفورانتوئین فک کنم بهتر بود برام ولی عوارضش وحشتناکه

من میخورم

منم میخورم

منم استفاده می کنم ؛ شکم درد شدید داشتم گفتم شاید جفت پایینه گفت نه بچه و جفت سر جاشه ؛ عفونت خودته که باعث درد شده

من.

منم میخورم دکتر برای عفونت ادرارم داد

براعفونته

من میخورم الان دو روز

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی