۶ پاسخ

سلام گلم دل درد طبیعیه تا ۴ ماه دختر من تازه دل دردش بهتر شده شیر خشک نان میدم

گیگوز

من اپتامیل پرونوترا میدم خیلی راضیم سبکه اصلا دل درد نداره

اپتامیل پرونوترا البته اگه پیدا کنی هم سبکه هم سیر میشه

دل درد روند طبیعی سیستم گوارشی بچه هاست چون تا چهار ماه سبستم گوارششون کامل نیست

من هم شیر خودم میدم هم نان کامفورت خوبه براش

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۵ ماهگی