بدمزه ترین شیرخشکه نیکام به مدت سه هفته خورد و ۲ کیلو کم کرد دیر حل میشه برای حساسیت خیلی بالاییه و دکتر باید تجویز کنه
اره عزیزم کلا برای حساسیت به پروتيین گاوی یا باید اینو بدی یا پپتی جونیور
بدمزه است غلیظ نیست
من پسرم میخوره از ۱ ماهگی خداروشکر تا ۴ماهگی ماهی بک کیلیو اضاف کرد از ۵ هم دکتر گفت کمکی شروع کن وزنش رو نموداره فعلا وحالا حالاهم باید این شبرو بخوره بعد بریم سراع haببینیم حساسیتش بهتر شده یا نه
اولش سخت میگیرن چون یکم تلخ بعد دیگ عادت میکنه
اره بستگی داره بسازه یانه من چند مدل عوض کردم این ب دخترم ساخت
مزخرف ترین شیرخشک بدون وزن دهی بدون مزه خداروشکر بعد سه ماه خلاص شدیم ازش
فک کنم بدمزه باشه
آپتامیل پپتی بهتره
اگه حساسیت داره براش اپتامیل اچ آ بگیر
دخترم اینو میخوره
بله خوبه اگ حساسیت ب پروتئین شیر گاوی داره
عزیزم شیرو باید دکتر تعیین کنه الرژیش کم باشه اچ آ میتونه بخوره اگه نه بیشتر باشه میرین سراغ این شیر خشک آلترا و پپتی و شدید تر باشه کومیداژن و آلفامینو اینا
به بچه من نساخت
بچت میخوره ؟بدمزه نیست ؟
دکتر داده برای حساسیت پروتئین گاویه
دکتر تجویز کرده؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.