بنظرم گریش تحمل کن بزار انقد گریه کنه بخایه
دوبهر اینجوری کنه عادت میکنه
یا اگه شیر پاکتی میخوره بریز تو شیشه شیر بده
خب زوده چرا از الان میخوای بگیری
بچه هنوز نیاز داره هم از لحاظ تغذیه هم از لحاظ عاطفی
خوب شیر خشک بده😐
خیلی زوده الان از شیر بگیریش
گناه داره
مقدار و تعداد وعده هاشو حذف کن ولی بهش بده تا دوسالگی تا حداقل سیزده چهارده تا دندون دربیاره بتونه غذا بخوره
باورکن بچه منم دیوونه مون کرده شب تا صبح چند بار بیدار میشه برای شیر منو همسرم اعصاب نمونده برامون از بس کم میخوابیم ولی خب چیکارش کنم یک دنده ست ...برا دندوناشم ضرر داره داره زرد میشه...هر کار کردم نشد ک نشد ...دندوناش هم کمه...غذا هم کم میخوره
زنداداشم ۱۸ماهگی بچه شو از شیر گرفت چون ماشالله اندازه یه بزرگسال غذا میخورد...هر چی بهش میداد میخورد و نه نمیگفت...ولی بچه من اونجوری نیست...بچه شما با بچه های دیگه فرق داره
اگه داروهاتو حتما باید بخوری ...حداقل شیرخشک بهش بده ...براش قصه بگو...بگو به به این شیره چقد خوشمزه ست... با یه ترفندی تو لیوان بهش بده
با دکترت مشورت کن ببین چه شیری به شیر مادر نزدیکه از اون بگیر براش...مزه دارش کن ببین کدوم مزه به مزاجش میخوره ..اونو بهش بده
اون بنده خدام گناه داره الان فقط می می میشناسه تنها وابستگیشه🥲بهش سخت نگیر...بخدا من بعضی وقتا اینقد حرص میخورم مغزم سوت میکشه از دستش فقط.
انشالله شما هم زودتر بهتر بشید و دیگه دارو استفاده نکنید❣️🌺
الانم طفل معصوم اینطور ی گریه ی شدید.گوشتش آب میشه...بچه ضعیف میشه..
سینه هاتو چسب برق بزن که اگه خواست نشون بدی دیگه نیاد سمتش چندبار ببینه چسب داره بیخیال میشه
به قول مادربزرگم.بچه باید تا دوسال شیر بخوره..بچه اولم دختره.تا دوسال خورد...دیگه بعد یکی دوهفته خودش زده شد.شیر نخواست...پسرمم دوهفته ای میشه یه شب خوابم عمیق شدشب موقع خواب خورد.تا صبح ساعت ۷بهش دادم دیگه دیدم شبا تا صبح میخابه...بهش شیر نمیدم...ولی یه بار آب بهش میدم..گلوش خشک نشه...
پسر منم همین بود موقع شیر گرفتن بهانه میگرفت موز میدادم با شیر سیرمیشد میخابید
۵ روزه از شیر گرفتم داغون شدیمهم خودم هم بچم تازه پسر من شیشه هم میخوره
من تجربه ای ندارم ولی خب شاید جسمی و روحی احتیاج داره چرا باید به زور و این همه عذاب اینکارو انجام بدی .... هم به خودت اسیب میزنی هم به اون بچه 🤔🤔🤔
عزیزم اگه قطع کردی کلآ باید قطع بشه وگرنه خیلی اذیت میشه ونمیتونی از شیر بگیریش
به شیر خشک عادت بده گناه داره حداقل شبا شیرخشک بخوره ، بچت اگه الرژی اینا نداره اپتامیل ۳ یا گیگوز ۳ شیر خوبین
سرسینت وتلخک بزن دیگا سینا نمیخوره
یاشیر خشک
شیرپاستوریزهنمیخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.