با بازی و سرگرمی بده
فکر میکنم تو این سن از اشتها میوفتن آخه پسر منم ۱۰روزه لب از لب باز نمیکنه .داغونم کرده
دارم سنشونو میبینم
آخه پسر منم همینطوره
وای خیلی بده خیلی
روزی که غذا بخورن واقعااااااااا آرامش داریم
بچه من هم دهنشم میبنده و فرار میکنه غذا میبرم سمت دهنش میگه نه😭
بچه من که دروزه اینطوریه چی بگم...حتی ابم نمیخوره😭😭😭
يه دفعه اگه١٨٠تا خورده زيادددادي بهش سير شده
اگ دندون درمیاره مطمعن باش هیجوره نمیخوره تا وقتی ک دندونش بیرون بزنه
پسر منم روزانه یبار غذا میخوره دوباره شیر ۱۲۰ تایی حالا این مابین اگر گاهی چیزی بخوره اره
فیلما خودشو وصل کن به تی وی ببینه
شربت اشتها آور باریج انار خیییییللللیییییی مؤثره رو دخترم
سیب زمینی اب پز یا سرخ کرده هم نمیخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.