۲ پاسخ

پسر منم بد غذاست هیچ جوره غذا نمیخوره
ولی قصد ندارم از شیر بگیرمش
غذا که نمیخوره از شیر هم بگیرمش اینطوری بدتر لاغر میشه

شربت ویتان روزی ۲.۵ سیسی بعد صبحانه
یا شربت مولتی ویتامین زینک پلاس پدیابست روزی ۲.۵ سیسی بعد از صبحانه

یکی از این دوتا بده..برا اشتها عالیه...اینارو اگ دادی مولتی دگ نده.

سوال های مرتبط