۱۰ پاسخ

شاد کامش افتاده نمیتونه شیر بخوره بده کسی که بلده نگاه کنه

من این روزهایی سخت رو گذروندم سخت بود ولی گذشتت
تازه دخترم خوب شده

روانی شدم رسما فقط گریه میکنم تمام وجودم دلشورس اصن حالم خوب نمیشه استپ وزنی داره وزنش کمه شیر اصلااا نمیخوره خدا نمیدونم چرا اینجوری داره امتحانم میکنه حال روحی خیلی بدی دارم ب خدا النماس میکنم منو اینجوری اذیت نکنه من نقطه ضعفم پسرمه

بعد خودش درخواست شیر کرد دادم

به حال خودش رهاش کردم

پسر منم فقط تو خواب میخوره .براش پوره هارو شروع کردم چون وزنش خیلی پایین اومده بود

انقدر تو بغلم ره میبرم بالا و پایین میکنم تا یکم خوابالو بشه میخوره😭😭
وقتایی که تو ماشینه یا بیرون راحت میخوره

منم درگیرم با قطره چکون شیر میدم غذام میدم تو گلوش نگه میداره نمیخوره

به زور اینقدر شیشه رو میمالم روی لثه پایینش تا با گریه قبول میکنه بخوره

نگا روانی شدم بردمش دکتر گفته کمکی بده همونم نمیخوره جیغ میزنه نمیخورع

سوال های مرتبط